TR_CAD-CAM

TR_CAD-CAM

Clica per veure la peça en detall

El Dani López ha començat el seu Treball de Recerca. La idea va sorgir a partir de la nostra estada al LPR Blaise Pascal el curs passat, on vam tenir el nostre primer contacte amb el CAD-CAM.

La idea del Dani és representar amb CAD una peça del suport del trepant de l’aula de Tecnologia per tal que es pugui fabricar al taller de microtècniques del Blaise Pascal a Marsella. Si ho fem bé, la nova peça encaixarà al seu lloc i farà la seva funció.

Comptem amb l’ajuda del Kevin, estudiant de microtècniques al Blaise Pascal i és clar, de l’Antoine.

De moment, el Dani està investigant el programa. Aviat desmuntarem el suport per tal de mesurar la peça. Aquest estiu la representarem i al setembre començarem a estudiar el procés per a la seva fabricació.